Komunikacija oznake Green iQ
Kako bismo uspješno proširili našu novu oznaku, ključna je ispravna komunikacija. Čitajte dalje!
Izvanredna i inovativna: „oznaka Green iQ - inteligentan put u zelenu budućnost”
Kombinacija riječi „Green” (zeleno) (= sinonim za prirodno, održivo) i „iQ” (kratica za kvocijent inteligencije) već jasno pokazuje smjer kojim se krećemo: inteligentan put u zelenu budućnost. Usmjeravanje na zelenu energiju s oznakom Green iQ nije samo dobro za okoliš, nego je i najinteligentnija opcija.
Zeleno i pametno: glavni motiv kampanje oznake Green iQ
Kao primjer raznih marketinških aktivnosti koje će se upotrijebiti kako bismo podržali naše partnere, predstavljamo ovdje nekoliko odabranih reklamnih motiva koji će se koristiti u tisku, odnosima s javnošću i raznim javnim i stručnim medijima na službenom uvođenju proizvoda s oznakom Green iQ na tržište.
Tema „Umrežavanje”
Tko kaže da su računala hladni strojevi? Zahvaljujući inovaciji tvrtke Vaillant, umreženim proizvodima s oznakom Green iQ korisnici mogu uključitii grijanje svog doma kada su vani. Tako izgleda upravljanje grijanjem u budućnosti.
Tema „Zaštita okoliša”
Ekološki prihvatljivo bez odricanja praktičnosti i udobnosti. Osmišljenim i pouzdanim proizvodima s oznakom Green iQ Vaillant pokazuje da to više neće predstavljati problem u budućnosti.
Tema „Tvrtka Vaillant - Dosljednost preko 140 godina”
Naglašava ulogu tvrtke Vaillant kao tradicionalnog proizvođača koji više od 140 godina postavlja standarde u industriji i kod korisnika razmišljajući unaprijed i stvaranjem inovativnih proizvoda.